woensdag 17 oktober 2012

Webshops

Het is alweer veel te lang geleden dat ik een artikeltje online heb gezet!
Als ik google op leuke webshops kom ik eigenlijk altijd bij buitenlandse webshops waar ik via paypal moet betalen. Ik heb zelf geen paypal account dus dan moet ik mn broer heel lief aan kijken maar nartuurlijk zijn er ook heel veel leuke nederlandse webshops ik ga ze hieronder even op een rijtje zetten.
www.kenzaa.nl
Hier verkopen ze vaak kleding voor meiden met een klein maatje zoals xs en s maar vaak zitten er ook wel leuke dingen tussen die je kan dragen als je een grotere maat hebt.
www.newyorkfashion.nl
Voor erg leuke en betaalbare kleding
www.puresoap.nl
Voor lekkere zeep producten
www.boozyshop.nl
Voor make-up producten
www.shannonsieraden.nl
Voor leuke replica b2b armbanden en noosa armbanden en veel andere sieraden.
www.hippe-hebbedingetjes.nl
Voor veel leuke sieraden en erg leuke hebbe dingetjes.
www.bbcreamshop.nl
Voor bb creams.
Veder zijn er nartuurlijk ook nog veel leuke bekende webshops van de h&m, coolcat, zara, c&a en v&d
Hier nog leuke buitenlandse webshops:
www.etsy.nl
www.forever21.nl
www.goodkoop.nl
Heel erg veel shop plezier!
Ken jij nog leuke webshops waar je goede ervaringen mee? heb plaats een reactie hieronder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten